În primul rând, unul din caracteristicile reprezentative ale mărcii este
ambalajul în culorile alb și albastru. Această formă de prezentare a fost
adoptată în 1924 și a rămas neschimbată de atunci, ceea ce a contribuit la
construirea unei identități a mărcii.
În al doilea rând, toate mesajele din
materialele de comunicare Nivea au un font special. Acesta, denumit fontul
Nivea Bold a fost dezvoltat special pornind de la logo-ul clasic Nivea. Sfârșitul
anului 2000 a marcat standardizarea unei definiții a fontului Nivea la nivel
internațional.
Încă de la început, publicitatea mărcii Nivea s-a
bazat pe promovarea valorilor tradiționale ale societății. Ea a actualizat
conceptul de îngrijire răspunzând
nevoilor femeii tinere, contemporane,
active, dornice să facă față
provocărilor, dar nu numai.
Există o multitudine de produse care nu se adresează doar femeilor, ci întregii
familii.
Nivea se bucură de încredere în întreaga lume, în multe țări consumatorii
crezând chiar că Nivea este o firmă locală, lucru pe care Beiersdorf îl ia ca
pe un compliment, neintenționând să schimbe această părere.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu