vineri, 18 ianuarie 2013

Elementele care individualizează brandul Nivea pe piață



În primul rând, unul din caracteristicile reprezentative ale mărcii este ambalajul în culorile alb și albastru. Această formă de prezentare a fost adoptată în 1924 și a rămas neschimbată de atunci, ceea ce a contribuit la construirea unei identități a mărcii.

În al doilea rând, toate mesajele din materialele de comunicare Nivea au un font special. Acesta, denumit fontul Nivea Bold a fost dezvoltat special pornind de la logo-ul clasic Nivea. Sfârșitul anului 2000 a marcat standardizarea unei definiții a fontului Nivea la nivel internațional.
 
Încă de la început, publicitatea mărcii Nivea s-a bazat pe promovarea valorilor tradiționale ale societății. Ea a actualizat conceptul de îngrijire răspunzând nevoilor femeii tinere, contemporane, active, dornice să facă față provocărilor, dar nu numai. Există o multitudine de produse care nu se adresează doar femeilor, ci întregii familii.

Nivea se bucură de încredere în întreaga lume, în multe țări consumatorii crezând chiar că Nivea este o firmă locală, lucru pe care Beiersdorf îl ia ca pe un compliment, neintenționând să schimbe această părere.

Nivea este percepută ca fiind o marcă cu produse de calitate la prețuri accesibile, ceea ce este adevărat. Succesul brandului a constat și în disponibilitatea de a oferi produse cu prețuri de până la 10 ori mai mici față de alte firme competitoare ce ofereau produse similare calitativ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu